Wie gaan er ook naar...

• Monique van Veronica en Lucas

De Margriet Winterfair in november? Ik ga gezellig met 2 vriendinnen. No kids allowed hebben we afgesproken. Heb dr wel zin in, lekker kerstig gebeuren, met schaatsen, artiesten en kerstspullen shoppen natuurlijk. Al heb ik al 2x “kerst geshopt” :D.

Zijn er nog meer mensen die er heen gaan? En wie zijn er nog meer al erg kerstig bezig? Ik ben nu bezig met (nep) glas in lood plaatjes maken, maar ze worden door mijn dochter in gepikt, voor op haar raam! Dus als je een kerst beer ziet hangen….is het bij ons hahahaha.

gr Monique

• Moonlampje

op wat voor dag valt dat dan? ik heb 2 banen dus ben vrijwel alleen maar 2 zondagen in de maand vrij (en buiten vakantie periodes ook nog wel op vrijdag)

liefs,

Moonlampje

Ik ga dus op een zondag, de eh… (ff agenda dr bij, kun je nagaan ben tmb-er, maar heb nog een veel te druk leven!) 23e van november. Geloof dat het vanaf de 19e is ofzo. Moet je ff kijken op http://margriet.vrouwonline.nl/index.jsp?pijler=86&page=17701 Ik heb trouwens kaartje bij Albert Heijn gehaald met airmiles, was het maar E 7,50 . Ziet er echt errug leuk uit.

2 banen, druk hoor! Wat zijn dat voor banen? En dan nog tijd voor de pc ook ;-).

Als die fair er is, is er geen vakantie (daar zitten we nu middenin).

gr Monique

• Moonlampje

dan zit ik een beetje in trubbels denk ik;-) als het mijn werk weekend is kan ik geen vrij nemen (werk in een grote instellingskeuken en in een kattenhotel) en vakantie dagen heb ik ook praktisch niet meer en vandaag vroeg mijn beste vriend of ik in december zin heb om 1 of 2 daagjes naar Duitsland te gaan samen met hem. en hij gaat toch echt wel voor;-)

Hahahahahaha tuurlijk gaat die voor.

Kattenhotel? Wat is dat? Lijkt me niet een soort van Hilton speciaal voor Siamezen ofzo.. Een soort asiel of pension ofzo? Heb geen katten, had er ook nog niet van gehoord. Van een kattenhotel dus. Heb wel een hond en een rat. Oh ja, en 2 kleine aapjes en een soort van monster van Lochness ;-).

Maar eigenlijk bedoelde ik gewoon, wie gáán er naar die fair toe. Gewoon om leuk te weten, uit nieuwsgierigheid. Al mag je mee hoor! :D

gr Monique

• Moonlampje

dit is het kattenhotel waar ik werk:

http://www.kattenhotellorenzo.nl