Wie is hier webmaster eigenlijk?

• Monique van Veronica en Lucas

Het lijkt wel of er totaal geen toezicht is hier. Hoe anders, dan bij peuterpb of babypb zeg. Ik heb een berichtje gestuurd naar de webmaster, maar nog altijd geen bericht gehad… Raar hoor, vooral gezien het onderwerp.

Is er een webmaster in de zaal? :D

gr Monique

Intussen heb ik antwoord gehad! Bericht, waar ik een mail om stuurde is ook verwijderd! Gelukkig maar.

gr Monique

• Moonlampje

dat was vast die ene website van die engerd. weet je trouwens dat ik mega veel prikborden ben tegengekomen waar die advertentie opstond? maar er was alleen geen website in waar ik naartoe kon, maar waar ik hem gezien heb heb ik hem weggeklikt.

liefs,

Moonlampje

Ja, dat klopt, het ging om die site van die sukkel. Intussen heb ik dus bericht gehad en is het verwijderd. Vind toch dat webmaster hier wel wat meer in de gaten kan houden, zo druk is het hier niet. En nu mag die persoon niet meer prikken, omdat dus idd op heel veel borden deze sneue man gevonden is. Is nu officieel spammer. :D

Wij zijn hier meer dan de webmaster, nemen de boel over :D

gr Monique

• Moonlampje

nou ik ben sinds een paar dagen Moderator van het mp3 prikbord, misschien dat de beheerder hier ook iemand als moderator wil aanstellen. die taak wil ik best op me nemen want het is hartstikke leuk om te doen:D

liefs,

Moonlampje

Oh ja joh? Mp3 pagina? Leuk. Mijn man komt nog wel eens op die pagina, maar niet op het prikbord. Ga ik eens ff kieken, doe ik de groetjes ff aan je. Niet verwijderen dus hahahah, zal er OT bij zetten hoor ;-)

gr Monique

• Moonlampje

oooo vandaar joh zat me al helemaal af te vragen waar het over ging hihi;-) doe je man trouwens maar de groetjes van me en zeg maar dat het heel gezellig is op dat prikbord;-)

liefs,

Moonlampje

Hahahahhaa ja, je moest wel eerst hier kijken hahahaha. Maar goed, je had het gevonden. :D

gr Monique

• Moonlampje

ik heb een lijstje van prikborden in mijn favorieten staanen die ga ik altijd van boven naar beneden even langs. toevallig komt mp3 prikbord eerder dan het kerstprikbord:D dus vandaar mijn verwarring

• carola

is niet erg