Moonlampje (OT)

• Monique van Veronica en Lucas

Hoi Moonlampje,

Het is vreselijk hihi, maar ik sta sinds vandaag met een intervieuw (zonder foto) in de Wij Jonge OUders, weet niet of je dat blad kent, het is van Prenatal. Over mijn zoontje en zijn oma (mijn moeder). Hahaha toevallig allemaal he, dit kwam dus door een oproepje op het baby prikbord!

gr Monique

• Moonlampje

nee ik ken het blad niet, maar ik ben ook absoluut niet into kinderen hihi maar is dat gewoon in de winkel te koop dan? en zo ja waar of is het alleen bij prenatal te koop?

liefs,

Moonlampje (naamgenootjes trouwens want ik heet ook Monique)

Nee, tis niet te koop, maar gratis bij Prenatal te krijgen. Hahahaha wilde je gewoon ff laten weten, dat het dus écht mogelijk is, via prikborden hahaha.

Als niet met kinderen bezig bent, ken je dat blad ook absoluut niet nee. Misschien kun je het een keer in kijken. Nou ja…als je wilt natuurlijk. Weet niet eens hoe het er uit ziet, aangezien ik dat blad niet eens heb! Ga ik morgen ook ff kieken hoor.

Zijn we samen Monique-jes dus. (Moniqueje klinkt wel errug stom…. Monique dan :D)

gr Monique

• Moonlampje

hihi ze zeggen tegen mij altijd moon, moontje, mo, moos of niek.

morgen ben ik vrij en dan ga ik gelijk even kijken of we hier in delft een prenatal hebben.

maar toch blijf ik erbij dat ik het via internet gevaarlijk vind:D

liefs,

Moonlampje

Mo wordt veelvuldig gezegd, Miekie door mijn vader en vroeger door mijn (oudere) zus. Vreselijk vond ik dat. Of gewoon Miek. 1 internet “vriendin” zegt Moon of Moontje. Maar meestal hoor ik Mo. Ach…zolang ze maar niet met de namen van mijn kinderen beginnen…. vind ik niet klinken hoor. Ze heten maar gewoon de namen, die ik ze gaf hahaha.

Enne…je hebt natuurlijk eigenlijk gewoon gelijk hoor, wat internet betreft. Alleen nu dacht ik dat het echt was (heb niets meer gehoord, na die mail, die ik kreeg, maar geloof nog steeds dat het echt is). Het stukje in de WJO is heel leuk geworden. Ik heb nu een trotse moeder hihi.

gr Monique

Nou Moonlampje, kreeg net de mail, dat ik “niet gebruikt” wordt hahahaha. Vond Jocelyn erg jammer, maar goed, kan er niet mee zitten hoor. Vind het toch nog steeds mijn leukste kado ;-)

gr je naamgenoot

• Moonlampje

en waarom wordt je niet gebruikt dan?

Paste niet bij Flair denk ik… Hahaha heb geen Flair hoofd waarschijnlijk. Mailtje was heel netjes en ik geloof er nog altijd in hoor. Uiteraard ga ik wel die ene Flair kopen, zodra het uit is! :D zo nieuwsgierig ben ik nu ook wel weer.

gr Monique

• Moonlampje

hihi ja kijken hoe de anderen het ervan afgebracht hebben:D of die dan misschien wel een flair hoofd hebben;-)

Hahahahaha ja ben niet Flair genoeg vrees ik. Denk dat het nog klopt ook. :D Maar Jocelyn vond het wel jammer, want ze vond het wel een leuk idee. Geloof wel dat ze dat meent (en anders maar niet, who cares, ben de moeilijkste niet).

gr Monique