wat is het leukste kerstcadeau?

• Jocelyn

Hallo!

Voor een artikel voor het kerstnummer van een landelijk vrouwenblad zoek ik vrouwen tussen de 25 en 35 jaar die iets willen vertellen over het leukste, gekste of ontroerendste kerstcadeau dat ze ooit hebben gekregen. Wie wilt er meedoen?

Groetjes

Jocelyn

• Monique van Veronica en Lucas

Ja, ik wil wel mee doen hoor. Mijn leukste kerstkado kreeg ik, toen Veronica (mijn dochter van 4) het 1e jaar kerst vierde met ons en ik dus huismoeder was (voor het eerst). Helemaal gek van kerstpakketten, ben ik. Ben echt heel kerstig tiepje :D en ik baalde dus behoorlijk, dat ik dat niet meer kreeg, aangezien ik geen betaalde baan had. Kon daar ook redelijk over mopperen zelfs. “Ben ik zo druk met alles, krijg ik niets….”, maar ik kreeg toch mijn kerstpakket! Een echte, van mijn man en dochter. Aangezien ik voor hun zo druk ben! En dat is nu dus ieder jaar zo, dit keer mag mijn zoon Lucas natuurlijk ook mee doen ;-) Dát vind ik toch het leukst. Een gouden armbandje is leuk, een hebbedingetje is leuk, maar dat ik toch van mijn “bazen” (ahum) een kerstpakket krijg, vind ik het aller aller leukste!!

gr Monique

• Jocelyn

Hoi Monique

Dat klinkt heel leuk! Echter, het verhaal en de kandidaten moeten nog even door de hoofdredactie worden goedgekeurd. Daarvoor heb ik wat meer gegevens van je nodig, zoals een digitale foto en je leeftijd en waar je woont. Zou je dat naar mijn hotmail adres kunnen sturen? Dan ga je mee in het selectieproces, ik laat je dan zo snel mogelijk weten of jij het geworden bent.

vriendelijke groeten,

Jocelyn

jocelyndekwant@hotmail.com

• Moonlampje

Waarom wordt dit via een prikbord gedaan? als het echt zo zou zijn zou er wel een advertentie in het blad staan. kijk maar eens in de colofoon van een blad, zul je psies lezen hoe iemand benaderd wordt.

en waarom gelijk een foto? en willen weten waar iemand woont?

en waarom een hotmailadres in plaats van het adres van het betreffende blad?

nee, hier zit een luchtje aan…

Moonlampje

• Jocelyn

Hallo Moonlampje,

Ik snap dat dit misschien een beetje raar overkomt, maar dit is echt de manier waarop redacteruen dit vaak doen. Als we er namelijk mee zouden adverteren in het blad, gebeurt het vaak dat concurerende vrouwenbladen er met het idee vandoor gaan. Maar als je me niet gelooft, kijk dan maar even in het colofon van Flair, waar ik gewoon met naam en toenaam onder vaste medewerkers in sta: Jocelyn de Kwant.

En waarom het mijn hotmail adres is wil ik ook wel vertellen, ik werk vaak van huis uit en dan gaat het allemaal wat sneller dan als je het naar j.de.kwant@sanoma-uitgevers.nl zou sturen. Je kunt ze ook nog bellen om te controleren of ik er echt werk: 023-5565551, vraag naar Leontine Haverhals, zij is mijn directe collega en vertelt je graag meer.

Als je me dan nog niet gelooft, betreur ik dat zeer.

Vriendelijke groeten,

Jocelyn de Kwant

ps. als Monica dit leest, ik hoor graag van je of je nog mee wilt doen, op mijn hotmailadres.

Ja, ik zal het sturen. En Moonlampje ik heb ook al eens in de Wij Jonge OUders een intervieuw gehad hoor, via een prikbord!

gr Monique

• Moonlampje

okee dan:) ben gewoon erg wantrouwend wat dat betreft en zeker met internet. er lopen namelijk superveel gekken rond weet ik uit eigen ervaring

liefs

moonlampje

Dat is waar Moonlampje! Intussen ben ik al gemaild en het lijkt toch wel serieus te zijn :-)

gr Monique

• Moonlampje

laat je nog even weten hoe het verder verloopt?

liefs,

Moonlampje

Doe ik! Dan zal ik het hier wel plaatsen. Ben ook wel benieuwd eigenlijk. Maarre…misschien was het niet wat ze zoeken en of ik wel een hoofd er voor heb (whahahahaha nou dát zal wel niet hahahha). Maar het is een heel bekend tijdschrift hoor. Nieuwsgierig? :D

gr Monique