Tuincentrum kerstafdeling

• Monique van Veronica en Lucas

Ik heb nu toch wel heeeeeeeeeeel veel zin om naar Eurofleur (Leusden in mijn geval) te gaan hoor. Ze waren bezig met opbouwen, zal vast nog niet klaar zijn…… Wie is er al bij een tuincentrum geweest, waar de kerstafdeling al klaar is??

gr Monique

• Monique van Veronica en Lucas

Ha ben vandaag geweest hoor. En heb al lekker een kerstdorpje gekocht! Zwijmel, dochterlief was er helemaal weg van en wilde kerstliedjes horen en zat maar te vertellen, hoe gezellig ze het toch vond. Kerstfilmpje dr bij. Ja, hihi was een kerstig dagje zo! Hoewel de afdeling nog niet helemaal af was hoor.

gr Monique

• Moonlampje

Wij gaan meestal naar tuincentrum Overvecht in Lisse, maar we zijn dit jaar nog niet geweest. jammer want het is altijd hartstikke gezellig daar.

liefs,

Moonlampje

• Brigitte

Tuincentrum Osdorp in Amsterdam is vanaf vandaag open de LEMAX afdeling dan hé.Heb vandaag gelijk wat leuke poppetjes erbij gekocht die verleden jaar zo waren uitverkocht.

Is die tuinc in Lisse ook zo groot??

• Moonlampje

ik vind hem behoorlijk groot ja. maar ben niet zo goed in het aanduiden HOE groot ie is. ze hebben wel altijd een hele afdeling met opgetuigde kerstbomen. en allerlei kerts artikelen, maar goed ik neem aan dat ieder tuincentrum dat wel heeft:D

liefs,

Moonlampje

• janus

hier in utrecht zijn ze heel druk bezig met opbouwen het is nu al leuk omerdoorheen te lopen

tuincentrum overvecht

• carla

het is al helemaal klaar hoor heerlijk