kunst boom

• marielle mama van Calvin en ??

Oke iedereen is hier al heerlijk in de kerstsfeer zo te zien.

Ik wil dus een nieuwe kunst boom kopen maar dan wel een goeie iemand idee waar ik kan kijken?

Groetjes Marielle

• marielle mama van Calvin en ??

Niemand een idee??

• Monique van Veronica en Lucas

Hallo,

Heb je al gekeken bij Marktplaats? Er moet ook een site zijn met mooie kunstbomen. Ff kijken, waar ik dat ook al weer zag. Zelf denk ik in de zomer, ik koop een kunstboom, maar ik kán het niet.. hahaha.

http://www.kunstkerstbomen.nl/ Hier staan mooie op. Al gezien?

gr Monique (verder weet ik dat de grote tuincentra al bezig zijn met het opbouwen van de kerstafdelingen!! dat zal vast snel af zijn, dan kun je het daar al zien allemaal.)

• cindy en ?? 23 wkn

Bij tuincentrums, daar verkopen ze vele bomen ,, ook kunstbomen.

• Franca

Hai,

Ik heb vorig jaar ook een kuntst boom gekocht. Ik wilde liever een echt maar mijn stond erop dat we een kunst boom kochten. Ben overstag gegaan op de voorwaarde dat het dan wel een fatsoenlijke moet zijn. Uiteindelijk heb ik bij Europatuin (een tuincentrum, weet niet of dit landelijk is) een prachtboom gekocht. Hij was flink prijzig maar dan heb je ook wat. Iedereen die hem zag vond het een heel mooie kunstboom. Hij is mooi vol en je kan alle takken los plaatsen en buigen zoals jij wil. Ik kan bijna niet wachten tot ik hem weer mag gaan optuigen.

Groet Franca

• kees

Hallo,

Je ken het beste kijken bij tuincentrum overvecht in utrecht .

Daar hebben ze een stuk of 7 soorten bomen en dan allemaal in verschillende maten.

Ze hebben ook bomen waar de lichtjes al in zitten en hele leuke fiber optic boompjes.

En hele leuke twin light boompjes hele speciale boompjes!

succes