idee?

• mama van Christiaan

hoihoi,

Ik wil dit jaar dus weer een leuke foto maken die ik als kerstkaart verstuur maar……….. heeft iemand nog een leuk origineel idee?

Ik bedoel het is toch vaakdat het kindje een kerstmuts op heeft en wat kerstversieringen er omheen, erg mooi vaak maar dat had ik vorig jaar al en ik zou eigenlijk dit jaar wat anders willen, maar wel echt iets wat met kerst te maken heeft..

Ik kan bv een foto maken waarop Christiaan een engel is, met van die witte vleugels enzo, lijkt me ook wel mooi.

Maar misschien zijn er nog meer ideeen?

en dan bedoel ik dus niet gewoon bij de kerstboom, sneeuwpop ofzo…

pffff zal wel erg moeilijk worden dan denk ik :S

Maar wie weet heeft er iemand een leuk ideetje

gr. Willy

• Miran mam van Kim,Mike,Indy

Ik lees en kijk met je mee:D

• mama van Christiaan

valt niet veel te lezen en te kijken hier :(

• Rebecca,mama van Nancy&Dylano

vorig jaar had ik een hele toffe foto van dylano. we hadden 'm als kindje jezus even aan de levende kerstgroep in het winkelcentrum uitgeleend :D.

liefs,rebecca

• Monique van Veronica en Lucas

Hahahaha Rebecca, dat is toch wel erg leuk! Hahahaha zo zet jij je kind erg mooi in de spotlight!! Leuk.

gr Monique

• Sanne

Misschien dat je hem in een zelfgemaakt “kribbe” kunt leggen ? En eventueel je huisdier(en) ernaast ? En jullie als jozef en maria erbij ?

Hahaha sorry maar weet ook eigenlijk niks…

Succes

• karin

idee:vaak zijn er in october al veel kerstshows bij tuincentrums.Bij overvecht in Lisse zijn dan ook leuke hoekjes met bewegende beelden,sprookjes of arresleeen.Zet christiaan ertussen(vraag eventueel of het mag)en fotograveren maar.

Ikzelf heb zo twee jaar fotos gemaakt.

Mijn leukste foto is er een van mijn kind in een dekenkist met allemaal kerstknuffels.Ik had haar er tussen gezet met kerst mets op.

Al je spullen tevoorschijn halen en expirimenteren maar.

succes

• Rillo

Hoi,

Leuk is ook om een “bekende” pose na te maken, in mijn geval de engeltjes van Leonardo da Vinci ( met de ellebogen op een wolk )

Als je je kind(eren) hetzelfde laat zitten kun je zelfs de vleugeltjes e.d. kopieren/plakken met een grafisch programma !

Zo lijkt het nog meer op het origineel.

Succes !

Rillo