wat voor kleur doen jullie dit jaar de kerstboom? de boom van nancy word lila/roze, die van dylano zilver/blauw, en beneden doe ik denk ik iets met goud.
liefs,rebecca
Tja, altijd weer moeilijk. Maar volgens mij word de trend van dit jaar “vintage”. Dus een beetje allerlij stijlen door elkaar heen. Afrikaanse ballen, italiaanse ballen, gecombineerd met russisch orthodoxe ballen. Waarschijnijk word deze combi heel mooi met groene slingers om het geheel wat meer back tot basic te brengen.
En dan niet vergeten de kaarsjes op dit thema aan te passen he ? Dus bordeaux rood met paasgeel en gothic zwart.
Rood! Het ziet er hier Amerikaans en Engels tegelijk uit altijd hahaha. Al mijn kerstspul komt te voorschijn en ieder jaar koop ik iets nieuw en duurs hahaha. Iets bewegends vooral. Veronica is ook behept hoor. Met het kerstvirus, die zingt Jingle Bells, versiert de plant, drappeert zelfgemaakte kadootjes om de plant. Hahahhaa zonder van mij te horen hoor!
gr MoniqueHeidy mv Jaimy, Joëlle en ? schreef:
>
> In onze boom hangen gouden en bruine ballen en slingers, die
> heb ik vorig jaar nieuw gekocht, daarvoor hadden we blauw met
> zilver!
>
> Groetjes Heidy
Hallo,
Ik heb creme kleurige ballen en een soort van gedraaide trompetjes die je om een tak doet. Van een soort voile (creme/goud) lopen slingers van de top van de boom naar beneden. Boven in de top maak ik daar een grote strik van. Verder heb ik door het hele huis guirlandes hangen die ik op dezelfde manier versier als de boom. Met ballen, strikken en lampjes.
Groet Franca
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?