Hellupie mijn vriend wil geen zingende kerstman !

• Claudia mv Thomas & Sara

Vorig jaar is op tragische wijze mijn kerstsfeer in huis verstoord door een ruzie met mijn vriend. Ik heb namelijk zo'n mooie pluche kerstman met twinkelende lichtjes en een gouden belletje aan zijn mutsje die vrolijke kersliedjes zingt en daarbij ook nog danst. Maaaar… mijn vriend vond het niet mooi ! Ik mocht 'm van hem niet neerzetten. Na veel geruzie is hij met het compromis gekomen dat ik hem dan in de slaapkamer neer mocht zetten. Elke avond voor het slapen gaan heb ik hem aangezet. Maar mijn kerstgevoel was toch niet helemaal compleet zonder mijn santa op een mooie pronkplek. Wat moet ik doen om mijn vriend over teh halen om hem toch neer te kunnen zetten ??? Ik ben echt radeloos.

• Sanne

Ah wat gemeen van hem…

Misschien kun je zeggen dat dat gewoon jou ultieme kerst-gevoel is en dat je dat zooooo leuk vind en of het aaaaaaaalsjeblieft mag…. Wat is kerst op een heel jaar??

Of misschien zeggen dat je hem dan ook niet elke minuut aanzet maar alleen als hij weg of werken is ofzo? (en dat dan ook doet :D )

Misschien zoiets?

Ik weet het ook niet, maar dat heb je vast wel door !!

En vriend…….. laat haar nou gewoon lekker even die kerstman neerzetten !! Lekker gezellig !! Kom op, je red het wel door die dagen heen !!

• cindy en ?? 20 wkn en 5 dgn!!

gewoon zeggen dat deze er alleen staat met kerst. je moet natuurlijk dan niet constnat het geluid aan hebben staan.

Ik heb zo`n trapetje voor het raam staan met lampjes ( alleen met kerst ) en dat vind mn mannetje ook afschuwelijk.

deze heb ik gekocht toen mijn vriend op uitzending was naar bosnie. dit was ook de 1ste kerst in ons huisje… woonde namelijk 2mnd samen toen moest hij op uitzending.

Ik vind dat die dinger bij de kert horen en als hij het niks vind, kijkt hij er maar niet naar

• Claudia mv Thomas & Sara

Lieve Cindy en Sanne, dank jullie voor jullie reactie.

Ik ga inderdaad gewoon proberen er nog eens met hem over te praten. Misschien mag ie dan wel in het hoekje bij de deur staan ofzo. En inderdaad, ik zal hem dan niet telkens aan moeten doen want dat vond ie volgens mij ook het ergste. Vooral bij zijn ontbijt schoot het nogal eens in zijn verkeerde keelgat. Ik denk dat ik mijn zoontje ga leren hoe hij hem aan moet zetten, dan krijg ik tenminste niet de schuld…

• Monique van Veronica en Lucas

Nou zeg, wat on-kerstofielerig gedrag van jouw vriend. Om te huilen hoor. Gewoon iets wat hij leuk vindt, gaan verbieden. En in ruil, voor jouw kerstman weer met de kerstperiode neer te laten zetten, mag hij het ook weer gaan doen. Blij, dat mijn man er gewoon niets over te zeggen heeft hahahahahahahhaa.

gr KerstMo