kerst

• ()===||;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;>

Hallo,

Ik zou graag willen weten waneer het weer kerst is.

alvast bedankt

• Sandra

Natuurlijk op 25 en 26 december, het valt dit jaar op Woensdag en Donderdag.

Maar dat wist je natuurlijk al !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!()===||;:;:;:;:;:;:;:;:;:;:;> schreef:

>

> Hallo,

> Ik zou graag willen weten waneer het weer kerst is.

> alvast bedankt

• Hennie

Hallo,

Normaal gesproken op 25 en 26 december, maar wegens omstandigheden

zal het dit jaar op 27 en 28 december gevierd worden.

?

• Erik

Jezus Sandra wat ben jij een achterlijke muts!!!

• Elfje

Kerst wordt dit jaar overgeslagen

• Corrie

Jullie maken allemaal ruzie over wanneer het kerstmis,dan moeten jullie dit jaar geen kerstmis vieren.

Simpel is dat.

kerstmis betekent jezus is geboren en dat is op 25 december dus kerstmis vieren is op 25 en 26 december en waarom ook op 26 december,dan moet je me niet vragen,maar ik denk at je ook feest vieren als je kind geboren en dan de volgende dag ook een feest vieren met je familie of niet.

maak dus niet zo moeilijk over deze onderwerpen.

Wat ik belangrijk vind,dat we op de hele weereld dit jaar een mooie feestdagen mogen krijgen,

want er is teveel gebeurtenis op de wereld en dat hoop ik dat je niet zal meemaken op kerstdagen.

Corrie

• bb

Hoe weten we eigenlijk zo zeker dat jezus toen geboren is???

• Hennie

Jezus is ook niet op 25 december geboren, de katholieke kerk heeft ……??..jaren geleden beslist dat Kerst op 25 december gevierd zal worden.

Er zijn boeken waarin onderzoeken zijn beschreven , dat Jezus in is geboren, afgeleidt van beschrijvingen in het oude testament, stand van de sterren etc.

Daar gaat het ook niet om, het gaat om de gedachte die erachter zit

• Corrie

Mijn vraag is: Waarom maken we ruzie over wanneer Jezus is geboren?

Laten we nou gewoon gezellig maken met kerst of het nou in februari of maart en dat intresseert me niet,maar nou eenmaal is de kerst in december.

Wat me belangrijk vind,dat er met kerstmis iedereen een fijne dagen kunnen krijgen,maar ik weet dat het onmoglijk is,maar mijn wens is dat iedereen een mooie dagen kunnen krijgen met de kerst.

Laten we nou ophouden over Jezus wanner hij is georen.

Gebruik je verstand .please.

Dat wil zeggen,niet piekeren,waneer is Jezus nou geboren maar wel denken hoe we het kerst gaan gezellig maken en zo wat.

Want het is al zware taak om het hele wereld een fijne dagen kunnen krijgen.

• Sandra

Dat je mijn verhaaltje zo sereus nemmt dan ben je pas echt zielig zeg!!!!

Enne fijn kerst mannetje .Erik schreef:

>

> Jezus Sandra wat ben jij een achterlijke muts!!!