Kerstfeest m'n AARZ

• PFFF

Al dat opgeblazen gedoe. Kerstkaarten met fijne dagen erop. Zeggen van: fijne dagen hoorr. Wat een gelul. Het is allemaal zo cliché. En waar gaat het over: 2 daagjes. Das alles. Er is helemaal niks bijzonders aan die dagen. Het zijn saaie dagen ook. Ik vind al die ophef maar niks.

Ja, nieuwjaar/oudjaar is leuk. Dan stap je een nieuw jaar in.

Het enige aan kerstmis zelf vindt ik dat ik rondom die tijd niet naar school hoef.

• Twinkie

misschien is het voor jou maar een opgeblazen gedoe maar voor sommigen is het een echte belangrijke dag waar mensen sammenkomen en eens aan elkaar denken dat dat maar twee dagen per jaar is, is jou zorg toch niet jij vond het toch maar opgeblazen gedoe en dat oud en nieuw dat is een verzonnen iets omdat na 365 dagensteets dezelfde gebeurtenissen herhaald worden het had net zo goed 6 vdagen kunnen zijn maar ja het zou voor jou wel leuk zijn voor dat vuurwerk en het gevoel van een nieuw begin

• ginger

goed zo twinkie en jij pfff wat doe je hier als je het toch niet leuk vind scheer je weg jo

• twinkie

8-)

• nelleke

Ik haat kerst! wat stelt het nou voor? vrede op aarde nou volgens mij is dat ver te zoeken. En als ik 10 mensen vraagt wat kerst nou echt betekent weet de helft het nog niet! Kerst is in deze tijd een feest van eten en drinken nou dat kan normaal ook! en dan zo'n domme kerstboom! Een boom met lampjes en ballen joepie wat een feest! En dan dat geslijm die verplichtingen nee geef mij maar sinterklaas!!!!!

• Ikke

Laten we maar niet over Sinterklaas beginnen al die discussie's waar hebben ze het over. Voor kinderen is het gewoon weg een heel mooi, leuk tastbaar sprookje.

Kerst brengt veel emoties los die dagen missen ze vaker iemand die is overleden, familie ruzies of mensen worden nog eenzamer.

Nooit naar de kerk gaan en dan ineens wel.

Ik vind het gewoon gezellig doe niks overdreven ofzo geen nieuw outfit of onzin.

• Angel

helemaal mee eens maar wat betekent dat eigenlijk aarz?

• Petra

Poepertje…………………….