scheldworden

• KIP

Weet je als iemand vind dat God dat is dan mag dat van mij hoor, dan is dat namelijk ook gewoon zo voor hem en niet voor mij!!

God is bovendien alles, dus ook dat.

Alleen jammer dat hij nu leeft in zo'n negatieve sfeer, maar wie weet is dit voor hem de juiste ervaring nu.

Veel geluk, warmte en liefde gewenst!!!!!

KIP

• gerrie

Waar haal je het lef vandaan!!!!!!!

Ik zal niet gaan schelden, en dat puur omdat ik wel respect heb voor jou, maar vraag je wel of je in het jaar 2002 wat meer respect zou kunnen opbrengen voor je medemens die wel in GOD geloven.

Joh, je weet niet wat je mist. Probeer eens naar de kerk te gaan as maandagavond en luister eens wat GOD voor jou heeft gedaan.

Je kunt HEM uitmaken voor alles wat mooi en lelijk is, Hij blijft onvoorwaardelijk

van je houden.

Ik wens je een heel goed 2002

• gerrie

Waar haal je het lef vandaan!!!!!!!

Ik zal niet gaan schelden, en dat puur omdat ik wel respect heb voor jou, maar vraag je wel of je in het jaar 2002 wat meer respect zou kunnen opbrengen voor je medemens die wel in GOD geloven.

Joh, je weet niet wat je mist. Probeer eens naar de kerk te gaan as maandagavond en luister eens wat GOD voor jou heeft gedaan.

Je kunt HEM uitmaken voor alles wat mooi en lelijk is, Hij blijft onvoorwaardelijk

van je houden.

Ik wens je een heel goed 2002

• Annemarie

Hallo slimmerik,

Heb je wel eens van internetvervuiling gehoord. Heb je er ooit van gehoord, dat je provider achter je adres kan komen en eventueel stappen kan ondernemen.?

In het vervolg graag als afzender Stompie i.p.v. Slimmerik.

Annemarie