Kerst verhaal

• sandeemelief

2001 Geleden wer er een nieuw kerst verhaal geboren.

Een moeder vader kind een stalletje kou een ster engelen .

In een koude nacht van het laaste seizoen zou een kind geboren worden,zijn moeder zou maagd zijn.het zou uit het geslacht vaan Koning David komen en mocht niet ouder dan 33 jaar worden.Dus in het Oosten.Vanuit de andere drie windstreken zou het kind bezocht worden door koningen.Waar zelfs een ervan bruin gekleurd was.

Waar wil ik nu na toe??

Ik ga terug toen dit verhaal nog niet bestond.

Ik ga naar de tijd van de natuurwetten.

Deze zijn tot heden bewaard gebleven.

In bijbel teks in sprookjes is Nederlandse kinderliedjes.

het heet Vadertje tijd.

Dan komen wij terecht in de Ardennen goed kijken Ar weg dennen over.

In het zwarte woud

woen koekoek vogels. En deze hebben namelijk hun gewoonten om zelf niets te doen dan bij een ander hun ei in het nest te leggen.

Ziezo pleegouders verzorgen het,moedertje broeit het uit en vader en zij ook gaan op pad voor eten te zoeken voor hun kroos.

Nou ja voor het koekoek jong want hun kroos krijgen de kans niet om groot te worden omdat de koekoek all levens ruimte nodig heeft en het eten.

Nog niet veel slimmer he wat hier nu staat? Maar ik ga verder.

Nu moet je eens een koekoek klok voor je zetten.

Deze heeft een dakje van een symbol driehoek.

Een kind is presies zelfde het is kind en in het kind zit mannelijke en vrouwelijk kant drie in een.

Dan krijg je het huisje dat vier wind streken heeft.Vier jaar getijden.Viermaal een kwartier.Die kwartier is 15 min 1+5=6 2x1+5=12 1+2=3 3x1+5=18 1+8=9

Hier zitten wij in de drie demensonale tijd. Als je nu je eerste kwartier heb de 6 en die verdeel je in 2xeen driehoek en zet beiden in elkar dan zie je de ster dat jij bent ,het licht.

Vandaar ook de tweede kwartier je een streepje meer heb en je zelf van een met twee kan zien.Het kind dat in zichh het mannelijke en vrouwelijke aspect draag.

En ben je bij de 3 dan kun je worden geboren je ziet de tijd van 9 dddat het om gekeerde van de 6 is en op een embryo lijkt.In de tijd dus die klok zit een kruis want dat is om de vier jaar getijden enz te kunnen plaats geven.Komen wij nu in het vierde gedeelte zie je dat erin plaats van een cijfer twee cijfers staan.

tel je deze op kom je op 33 en 3+3=6 weer die ster.

De aarde is je moeder en is maagd. Maagd uit gerekend 13 1 1 7 4 =26=8 13 aan elkaar gezet zie je letter B man vrouw dat zijn de 1 1 dan krijg een huisje dat een dakjes van drie heeft en een uisje eronder van vier ,dan de ander vier die je als kruis neer zet in het huisje voor de tijd van viermaal drie kwart.

Nderland kent het kinderliedje heb je wel gehoord van de zeven de zeven, dat is omdat je als reken sommetje Nederland maak cijfes 77 zie.Dan het zegd dat ik niet dansen kan wil zeggen wals tempo dat en kwartier zit maar ook dat je als een kwarts edelsteen uit moeder aarde kom. En vanuit die minerale met andere minerale je in de derde demensie laat zien.Je ouders zijn je pleegouders gezien licht.

Koekoek heeft driemaal letter K dit is cijfer waarde 11enkel met zijn drieen komt het op 33. ja en dan gaat de tijd niet verder gewoon opnieuw .Als ster in de nacht dat staat in licht van overdag en eindigd weer in de nacht.

Dde letters O van het dier komt op 30 0.3 en tweemaal letter E =10.0.1

Eenvoudig gezet het kerst verhaal komt vanuit de tijd dat in het laaste kwartier van tijd de winter bij ons is.Het is dan koud.Onze kruis is niets anders dan deling.Ik vind dat in 2001 dat ook de drie is weer de last van schouders mag weg gehaald woorden.Omdat het kruis waar geloof mee zwaait een natuurwet schrift is het is Runen schrift.Het geloof heeft de tijd om gezet in donkere kant zodat wij maar netjes ja zeiden. David ster nee niets ervan wij zijn die ster wij zijn het licht wij trans formeren in de tijd en geef ons en adamsappel zodat wij spreken kunnen .Wij die als letters engelen het zelfde kleed maat dragen in mensen kleikleed.144=9De tijd is er weer dat iedereen zich zelf weer herkend als een licht.Kijk naar de sterrren zij staan verbonden met een dun lintje en ieder ster blijft verbonden als eenheid.Allen voor een een voor allen. prettig kerstdagen en groetjes van sterrenkind zwaan kind van Vader Zon en Moeder maan .

• klaas

waar heb je last van?

• kerstboom

denk je dat de wereld vergaat of zo???????