GORE VREETPARTIJ

• gigi

zeker geen gezinnen he die maak en er iets gezelligs van en er zijn genoeg mensen die niet te vreten hebben dus als jukkie je eigen vol zitten te vreten denk dan daar maar eens aan dan hoef je misschien niet meer en kan je je geld wel ergens anders aan geven zoals aan die mensen die niet te vreten hebben stelletje eikels.

oja die hang je in een boom een kerstboom.

• Rose

Ik wens met Kerst “vrede op aarde” voor wie nog geloof, hoop en liefde heeft

• Danny Dartfreak

Ik zou zeggen, als je er zo'n hekel aan hebt, waarom besteed je er dan zoveel aandacht aan. Ga dan bij iemand anders klagen i.p.v op zo'n pagina als deze.

• miaranda

ben blij dat jij heb wel goed heb zeurpiet geef jij heel jou geld af ik niet hoor

• klaas

Miaranda vraagt anders wel een talencursus nederlands hoor, die geeft haar geld niet aan vreten uit

• klaas

Soms kan het helpen mensen met de waarheid te confronteren

• greetjel

EN VOOR DE DIEREN OOK VREDE OP AARDE!!Rose schreef:

>

> Ik wens met Kerst “vrede op aarde” voor wie nog geloof, hoop

> en liefde heeft

• greetjel

geen aanbidding maar doden en vretenAntichrist schreef:

>

> Een verwerpelijk rotfeesie is het dat hele schijnheilige

> kerstgedoe.

• Petra

Ho,ho er zijn nog steeds mensen die kerst wel als het feest van de geboorte van Jezus zien

Niet iedereen eet overdadig met kerst, al hebben we het hier natuurlijk elke dag al meer dan goen in Nederland.

Wie zich er zo aan ergert om te veel te eten en te drinken hoeft hier natuurlijk niet aan mee te doen. Zoals ook nu al niet iedereen dat doet!!!

Misschien is over een paar jaar het feest van de lichtjes ook wel uit, aangezien er nergens meer kerstversiering etc. mag hangen

• kerstgek

het is een vrij land laat ieder voorzichzel uitmaken of die kerst wil vieren of niet