Weg Met Kerst

• W.M.K. actiecomitee

Weg met de commercieele feest en onzin versiering en nep-vrede terwijkl ze elkaar in israel en afghanistan aan het oorlogvoeren zijn. Hulde naar Sinterklaaas sinterklaas i s goede traditie ik hou ervan. weg met kerst andes wij kapen 2 vliegtuigen en wij tegen kerstboom aan vliegen……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

• fijne kerstdagen

Probeer eerst maar eens goede nederlandse zinnen te schrijven, en over kerst weet je wel wat dat eigelijk betekend???? Het is de geboorte van Christus.

• kerstman

dat is daar en niet hier.ik ga lekker feeste nog een vrolijk kerst feest maatje.je lijkt me weer zo.n beroeps werkeloze, die niks te doen heeft en over kerstmis begint te zijken.een typisch geiten wollensok geval.

• mandy

waarom moet de kerst weg het is een tijd dat mensen elkaar weer komen opzoeken en niet vechten ezo dus van mij mag kerst blijven dus degene die dat WEG MET KERST heeft verzonnen is een gek kerst is voor lievde enzo

• dshg

Rot op op man als je moet zeiken doe je dat maar lekker ergens anders !!!

• Antichrist

Wie gaat er nou een feest vieren omdat er van een timmermanszoon een oplichter is geboren

• toko loko

GOGOGOGO hahhhhaha ik vind hem goed lachuh

• dika

ik vind jou maar een heel zielig geval,en dat de mensen hier niet goed van worden dat kan ik mij indenken,in plaats dat je de mensen zo neemt als ze zijn zit jij overal op te hakken wees toch een beetje verdraagzamer tegen over de medemens dat betekent christen zijn.ik wens iedereen fijne kerst dagen en veel vrede groeten dika

• dshg

Richt ff een kersthaat.startpagina.nl op en ga daar ff verder lopen te zeiken

• klaas

dit is een discussieforum hoor. Iedereen heeft recht op een vrije meningsuiting.