kerst mag wel iets minder (toch)

• sander

Na de gebeurtenissen van 11 september vind ik dat de kerst en het oud en nieuwe jaar iets bescheidener gevierd moeten worden. Onder het motto `meer respect voor je medemens`

• Teun

Ik denk dat veel mensen al getoond hebben dat ze respect hebben voor de medemens, en hebben geprobeerd, op welke manier dan ook, de mensen die de ramp van 11 september hebben meegemaakt te helpen. Kerstmis is een periode van blijdschap, vreugde en samen zijn met andere mensen. Ik vind dat men kerst nu juist uitbundig moet vieren, en blij moet zijn met wat men heeft.

• hak

maak jij dat uit wat er met de kerst word ge daan al geven wij 1000 gulden uit aan vuurwerk datgaat je geen klotte aan als jij het niet kan betalen dan heeft je pech gehad

• de kerstman

iedereen houd van zich zelf en anderen.

iedereen laat elkaar in zijn waarde.

we maken nooit ruzie!

we leven in een perveckte wereld!!

dit bericht berust niet op de waarheid!!!!!

De kerstman

• sandeemelief

Waarom Sander vind jij dat.In het hele leven is er oorlog ,en dat heeft nooit iemand ge stopt met kerst te vieren.Wat is verschil ? sander schreef:

>

> Na de gebeurtenissen van 11 september vind ik dat de kerst en

> het oud en nieuwe jaar iets bescheidener gevierd moeten

> worden. Onder het motto `meer respect voor je medemens`

• Petra

Natuurlijk mag dat, als jij dat zo voelt.

Maar bedenk wel dat er al jaren veel ellende op de wereld is, maar nu wordt er opeens een heel erg rijk westers land mee geconfronteerd.

Het is goed om dat te gedenken en hoop voor een betere toekomst te hebben, maar hopenlijk wel voor heeeeel de wereld.

• kerstgek

wat heeft kerst nou met al die rotzooi in de wereld te makenlaat kerst nou gewoon met rust