Wat te doen alleen met kerst

  • TJS

    Hallo,

    Na een sinterklaas in mijn eentje zie ik er enorm tegenop om ook kerst alleen door te brengen.

    Zijn er nog meer singels die er ook tegenop zien om alleen kerst te vieren?

    Door mijn scheiding ben ik veel “vrienden” verloren, en wil me ook niet opdringen.

    Wil niet het 5de wiel aan de wagen zijn.

    Vandaar deze oproep.

    Kenmerken: 37jaar, man, alleen, zoekt gezelligheid, mag graag koken, Amsterdam, mensen mens.

  • marleen

    beste single, ik weet hoe erg het is om alleen te zijn met de feestdagen, maar alleen zijn is geen reden om geen plezier te maken met familie en vrienden. Ik ben erachter gekomen dat mijn afwijzing om kerst met ze te vieren (5e wiel inderdaad) hun het gevoel gaf dat ik ze niet goed genoeg vond! Wat ik je dus wil zeggen…"je denkt te weten dat ze je het 5e wiel vinden, maar wat vinden ze nou echt? Laat de vrienden die je nog hebt niet ‘vallen’ door je eigen onzekerheid! Ga erheen en geniet, ze zullen er niet altijd voor je zijn maar met kerst proberen we dat goed te maken, geef ze dan ook die kans!

    Vrolijk kerstfeest!

  • ivdklauw@hotmail.com

    Hallo kerstmannen en vrouwen

    Ik ben ook alleen met de kerst en lig nu nog heerlijk in mijn mandje. Laptop op schoot.

    Eindelijk eens geen kerst van opzitten en pootjes geven.SUPER!!!!!!!!

    Al kijkend naar wat te doen met kerst kom ik op deze site terecht.

    Heel veel verschillende verhalen. Leuk en verdrietig.

    Zie wel wat er voor de rest op mijn pad komt vandaag . Alles staat nog open.

    Straks ook maar ff uitwaaien op het strand. Is er goed weer voor.

    Je bent nooit alleen je hebt altijd jezelf nog.

    Liefs Ingrid

  • Foppe

    Luister naar de top 2000

    En zij die die niet alleen zijn hebben het vaak ook niet zo gezellig. Er worden met de kerst heel wat bodempjes gelegd voor een echtscheiding!