kerststunt voor winkel

  • desiree

    Wie weet er een leuke kerststunt of publiekstrekker voor onze winkel? Wij willen iets aparts doen om mensen naar ons sfeerwinkeltje te lokken maar kunnen niets leuks verzinnen… een workshop of iets doet iedereen al…

    Kom maar op met de ideeen.

    groetjes Leuke mensen leuke dingen .nl

  • leon star

    Mischien dat onze opblaasbare kerstman wat voor je is?

    240 cm hoog, 35 euro

    we hebben ook verlichte rendieren van verschillende maten, is ook leuk.

    bezoek onze website mijnwebwinkelpuntnl/winkel/kersthandel

  • Bernie en Josine

    Hoi Desiree,

    Je kunt bij Eliza's Patio in Haarlem geweldige sneeuwende kerstbomen kopen. We hebben hem zelf ook in de winkel staan en succes is verzekerd. We zijn een servieswinkel maar nu de boom in de winkel staat krijgen we behalve vrouwen ook mannen en kinderen in de winkel. En iedereen vindt het even leuk. Daarnaast verkopen we een heleboel extra door de enorme toeloop.

    Groet, Eliza's Patio

  • Rob Swets

    Desiree,

    met onze ludieke warmedranken rugzak, kunnen wij een gehele dag uw klanten verwelkomen met een drankje. Dit kan thee, koffie, warme chocomel en/of gluhwein zijn. Voor een vooraf afgesproken vast bedrag, serveren wij de gehele dag uw klanten. Onze ervaring is dat met een drankje in de hand, potentiele klanten naar binnen komen en/of nog even in uw zaak blijven, wat uw verkopen zeker ten goede komt.

    Indien u geintresseerd bent geworden in bovengenoemd voorstel, verzoek ik u contact met mij op te nemen voor een extra uitleg of een geheel vrijblijvende prijsopgave. Er zijn uiteenlopende mogelijkheden voor een verrassend bedrag.

    In afwachting van uw bericht(en) verblijf ik,

    Robbeesz

    0622556169

  • Anouk

    hallo,ik weet wel iets leuks een mobiel maar dan met allemaal kerstmannetjes en met rendieren zakken van de kerstman enz.