kerst in Maastricht

  • Marielle

    Aankomende Kerst zouden wij graag van 24 tot 27 december in Maastricht verblijven. Er is daar dan echt van alles te doen. Heerlijk sfeertje enz.

    We zouden alleen wel graag van tevoren een arrangement boeken met overnachtingen en diners op 1e en 2e kerstdag. Helaas hebben we avonden lang het internet afgespeurd, maar niks gevonden. Ja, wel als je meer dan € 400,- per persoon over hebt voor 3 dagen, maar dat vinden we toch wat teveel van het goede.

    Hebben jullie misschien nog leuke tips uit eigen ervaring?

    Het zal er ongetwijfeld zijn, maar misschien zoeken we niet goed genoeg;-).

    Alvast bedankt!

    Groetjes, Marielle en Jaap

  • cato

    Hoi Marielle en Jaap,

    Ik kom zelf uit Maastricht,en inderdaad met de feestdagen rijzen de prijzen de pan uit.

    Probeer eens bij Tyl Uilenspiegel,ik weet niet het goede adres,maar het ligt op de markt in maastricht.Of probeer om net even buiten maastricht iets tevinden,bv.in Meersen.Maar wacht niet telang,wat met de feestdagen is maastricht,,volgeboekt,,.

    groeten oet mestreeg,vaan Carin

  • Jacquelien

    Ik raad je aan om bij in Kanne en Kruike te vrijblijven in Kanne te België. Wij zien hier vorig jaar geweest en is zeer goed bevallen, met de auto of taxi ben je zo in het centrum van Maastricht, Kanne ligt nl. 4 km van het centrum van Maastricht af. Het verblijf was ook niet duur 2 nachten incl. ontbijt € 90,00 euro (of zoiets). Je kunt hier ook je diner bij bestellen, zeer mooie ruime kamers en zeer vriendelijke mensen!!

  • suus

    hallo jullie kunnen ook leuk in valkenburg overnachten en dan met de treinnaar maastricht gaan is 2 haltes verder.En in valkenburg is ook vanalles te doen omtrend kerst.

    groetjes en veel succes!

  • Johnnie

    Hoi Marielle

    Kijk eens op www.fletcher.nl

    hebben leuke hotels in limburg en de prijs is veel lager

    succes

  • janey

    hallo, ik hoop voor jullie dat jullie nog wat gevonden hebben. Afeglopen zondag ben ik op zoek gegaan voor de dagen na kerst in maastricht en bij weekendhotels.nl vond ik hele leuke bed en breakfast en kleine hotelletjes. Sommigen hadden ook een kalender zodat je kon zien of er nog plaats was.

    succes!

  • Nico

    hallo Marielle en jaap,

    hebben jullie niet eens gedacht om een kleine advertentie te plaatsen zoals ze het ook wel eens doen met gastouders.

    Misschien kunnen jullie een armer gezin die het niet breed heeft toch een beetje vreugde brengen.Ik bedoel ermee bv.een kleine vergoeding voor de overnachtingen maar verwacht geen sterren hotel.Jullie zijn geholpen voor de kerst in Maastricht te zijn en de familie krijgt een klein steuntje in de rug met deze duren dagen.

    Het is tenslotte toch om de kesrtfeer waarom het hier gaat

  • Wilma

    Hallo,

    Ik deed het als volgt: via vakantieveilingen.nl kocht ik drie nachten bij NH-Hotel Maastricht voor 2 personen. Totaal € 144,-. Ik boekte daarna bij het hotel. Zelf moet je nog betalen het kerstdiner voor de speciale prijs van € 32,50 pp en nog een paar euro toeristenbelasting. Dus incl. drankjes zeg 250-300 euro. Het is een ****hotel en perfect en vriendelijk.

    Succes

    Wilma