Kerst verhaal laat.

  • irmgard

    Maar beter laat dan nooit.Wegens ziek zijn kon ik niet eerder.

    Het is 1999 Woonde ergens dat genoemd werd ,de heide.Iedere avond stond ik zo na de sterren te kijken, in augustus dus de 8 ste maand was ik ook benieuwd ,dus ik keek en tot mijn verbazing zag ik uit de blinkende ster een klein blauw sterretje komen.Ik na mensen die bij mij woonde en vroeg hen enkel mar of zij even na de blinkende ster wouden kijken.Ik was zeer verblijd toen deze mens plotseling zeide he ik zie een lichtblauw klein sterrentje er naast.En een vrouw zag een embryo in liggen.Sept kwam november en dec dus de kerst weer. nu hadden wij een vriend die aan de zijde van de heide woonde genoemd burg van vrede.Wij gingen hemeens bezoeken nadat het kerst was geweest.Ik stapten zijn wonig binnen en moest er weer uit,hij stond buiten te praten met mijn maan en ik kwam na hem toe en zei ,jou zie ik niet meer ,maar afscheidt nemen doe ik niet want je zit weer terug in het licht,en volgt alles waarop hij zei ja dat klopt.

    Een maand later vertelde mijn moeder ik heb zoiets moois mogen zien,terwijl ik aan het rusten was.Ik zei vertel mij.Zij had mogen zien een driehoek ,een vierkat, en een rondje ,waarop ik zei o iemand verlaat ons .Want een vogelhuisje daar leek het op was voor mij een teken als het uit elkaar ging het zijn symbols iemand je verlaat.Narcissen zaten er rond. Dit kon niet want deze waren er nog niet.Zij had dit gezien om 3 uur, en onze vriend was om 6 uur er van door gegaan.Man en ik keken de buurt uit of wij narcissen zagen ,bij niemand alleen bij ons.Wie het leest zal zeggen wat heeft dit met kerst te maken? Het ging namelijk om de ster weet je nog ? En daar van het kleintje.Verder moet je het zelf voelen. Afijn hij wist zeer veel ,je kon overal met hem over spreken .In het jaar 2000 wat onder tussen was, werden wij na een nieuwe woning geleidt, en deze stond op de burg van vrede. Op hemelvaartsdag konden wij het kopen,let goed op he ?Ik had het gevoel ik moet mijn 9 armigen kandelaar mee nemen en deze daar in zetten.De vrouw die er in had gewoond,daaraan vroeg ik mooi he die kandelaar.? Ja zei ze ik ken ze.oja vroeg ik?Ja zelf ben ik kathtoliek en heb mijn dochter ook zo op gevoed maar deze is getrouwd met een jood.Dit vond ik geen toevalligheid meer.Ook had de vrouw als doopnaam Johanna gekregen en haar man Johannes.Zelf ben ik geen bijbel kennis, maar het had mij wel eens laten zien wat er nu eigelijk in stond, maar ik tik hierbij ik ,Ik kwam tot conclusie dat bij de Johannes stond nr 13 wie weet wat deze drie 6 betekend is wijs.En laat ik het in een oogwenk zien. Voor mij betekende het driemaal 6 is 18 en 1 en 8 =9 ik zelf die het kind is en een mannelijke kant bezit en een vrouwelijke kant en zo de drieeenheid vormd.Omdat alles berekend is . Alle mensen willen op de 25 ste en 26 ste vrede hebben dus 2 dagen en het is al weer fout.Ja lieve mensen maar als wij vrrede willen krijgen, zullen wij het volk dat joden heet niet meer achter volgen.Iedere kerst wordt zo genaamd het kind van het licht geboren ,en met pasen wordt het aan kruis gedaan.Geloof je het zelf.Ik maar dit is ik zeg het zijn de tekenen dat de donkeren dagen voorbij zijn en iedere keer weer lichter wordt s,avonds.Het zijn de natuurwetten die verkruet zijn geraakt door een verhaal.Zo Zou rien je kunnen vertellen over je puntmuts, de ster sie de joodse ster genoemd word is de ster in symbol voor iedereen. Het is de klok en de drie 6 om gekeerd de 9.Het zijn ook de drie letters x ieder x heeft vier windhoeken.De x is in cijfer waarde 24 2+4=6 Dus lieve mensen die zo voor de vrede zijn ,ontlast je zelf met de juk van het dragen van een kruis,en zo ontlaadt je ook het volk dat alle kennis bij zich dragen, er is eens een jonge rabijn geweest ,en hij zei ik wil en kan het net geloven dat mijn volk zoiets zouden gedaan hebben.Ik stond op en zei rabijn in dit leven ben ik geen jood, maar ik ben met u eens dat dit niet waar is.Het zijn symbolen.Laat de katholieken kerk het voorbeeld geven en alles wat het heeft geleend aan kennis van dat volk en de natuurwetten ,terug geven voor alle mensen over de gehele wereld .Het katholieken geloof is de eenige die alle symbolen bij elkaar gehouden heeft,ook de kleuren .Maar nu is het tijd voor verlossing. Ik dank u alle hartelijk en hoop dat u een fijne uit einden en een zeer mooie 2001 in kan treden.Een vrouw zoals iedereen. Gegroet.

  • j

    j